Politika kakovosti
Zavod uporablja politiko kakovosti kot način vodenja v smeri izboljševanja njegovega delovanja. Sprejeta politika kakovosti je konsistenten del razvojne strategije javnega zavoda Pomurske lekarne.
Pri definiranju in sprejetju politike kakovosti upoštevamo naslednje:
- biti mora skladna z vizijo in poslanstvom o prihodnosti zavoda,
- biti mora razumljiva vsemu osebju v podjetju,
- dokazuje zavezanost najvišjega vodstva h kakovosti in zagotavljanju virov za doseganje ciljev,
- pomaga pri promoviranju zavezanosti h kakovosti v celotni organizaciji,
- podaja zahteve za nenehno izboljševanje zadovoljstva uporabnikov, zaposlenih in ostalih zainteresiranih strani.
Cilji politike kakovosti javnega zavoda Pomurske lekarne so:
- nenehno izboljševanje naših storitev za uspešno zadovoljevanje zahtev uporabnikov storitev in stremljenje k preseganju njihovih pričakovanj,
- rast in razvoj zavoda in nenehno izboljševanje učinkovitosti sistema vodenja kakovosti,
- izboljševanje komunikacijskih orodij in aktivnosti za zagotavljanje kakovostnega informiranja,
- nenehno usposabljanje in motiviranje zaposlenih ter povečevanje njihovega zadovoljstva,
- stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje zakonskih zahtev,
- stalno skrb za varovanje in ohranjanje zdravja in nenehna skrb za okolje,
- skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.
Junij 2018
Kazalniki kakovosti za leto 2019
- število prebivalcev / farmacevta: 3.171
- število receptov / farmacevta / leto: 21.908
- število receptov / priznanega farmacevta / leto: 25.881
- število točk / zaposlenega / leto: 12.263
- število poročil neželenih učinkov / farmacevta / leto: 0,17
- število izdelanih osebnih kartic zdravil / farmacevta: 0,12
- farmacevtske intervencije: 1.600 (beleženo v drugi polovici leta)
- administrativne strokovne napake: 727
- kritične strokovne napake: 201
- nekritične strokovne napake: 720
- zadovoljstvo uporabnikov lekarniških storitev: povprečna ocena zadovoljstva = 4,52 (ocenjeno na lestvici od 1 do 5, kjer pomeni 1 = nezadovoljivo, 5 = odlično)