Politika kakovosti

Zavod uporablja politiko kakovosti kot način vodenja v smeri izboljševanja njegovega delovanja. Sprejeta politika kakovosti je konsistenten del razvojne strategije javnega zavoda Pomurske lekarne.

Pri definiranju in sprejetju politike kakovosti upoštevamo naslednje:

  • biti mora skladna z vizijo in poslanstvom o prihodnosti zavoda,
  • biti mora razumljiva vsemu osebju v podjetju,
  • dokazuje zavezanost najvišjega vodstva h kakovosti in zagotavljanju virov za doseganje ciljev,
  • pomaga pri promoviranju zavezanosti h kakovosti v celotni organizaciji,
  • podaja zahteve za nenehno izboljševanje zadovoljstva uporabnikov, zaposlenih in ostalih zainteresiranih strani.

Cilji politike kakovosti javnega zavoda Pomurske lekarne so:

  • nenehno izboljševanje naših storitev za uspešno zadovoljevanje zahtev uporabnikov storitev in stremljenje k preseganju njihovih pričakovanj,
  • rast in razvoj zavoda in nenehno izboljševanje učinkovitosti sistema vodenja kakovosti,
  • izboljševanje komunikacijskih orodij in aktivnosti za zagotavljanje kakovostnega informiranja,
  • nenehno usposabljanje in motiviranje zaposlenih ter povečevanje njihovega zadovoljstva,
  • stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje zakonskih zahtev,
  • stalno skrb za varovanje in ohranjanje zdravja in nenehna skrb za okolje,
  • skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.

                                                                                                                            Junij 2018

 

Kazalniki kakovosti za leto 2019

  • število prebivalcev / farmacevta: 3.171
  • število receptov / farmacevta / leto: 21.908
  • število receptov / priznanega farmacevta / leto: 25.881
  • število točk / zaposlenega / leto: 12.263
  • število izdelanih osebnih kartic zdravil / farmacevta: 0,12
  • farmacevtske intervencije: 1.600 (beleženo v drugi polovici leta)
    • administrativne strokovne napake: 727
    • kritične strokovne napake: 201
    • nekritične strokovne napake: 720
  • zadovoljstvo uporabnikov lekarniških storitev: povprečna ocena zadovoljstva = 4,52 (ocenjeno na lestvici od 1 do 5, kjer pomeni 1 = nezadovoljivo, 5 = odlično)